
Media Centre
Economic, social and environment development is deeply embedded in our values and informs how we conduct business, develop products and services and deliver on our goals and commitments.
ATM à·„à· CRM යන්à¶â€à·Šâ€à¶» à¶·à·à·€à·’à¶à·à¶šà¶» ඔබගේ ගනුදෙනු නිවà·à¶»à¶¯à·’à·€ කිරීම සඳහ෠ඔබ à·ƒà·à¶½à¶šà·’ය යුà¶à·” කරුණු
February 27, 2023

ඔබට ATM à·„à· CRM යන්à¶â€à·Šâ€à¶» à¶·à·à·€à·’à¶à·à¶šà¶» à¶¶à·à¶‚à¶šà·” à·à·à¶›à·à·€à¶šà·Š වෙචනොගොස් à¶à¶¸ à¶¶à·à¶‚à¶šà·” ගිණුම් à¶·à·à·€à·’à¶à·à¶šà¶» ගනුදෙනු සිදුකිරීමට පහසුවෙන් ඉඩසලසයි. එසේ වුවද, DFCC à¶¶à·à¶‚කුවේ ATM / CRM යන්à¶â€à·Šâ€à¶» හ෠වෙනà¶à·Š à¶¶à·à¶‚කුවල ATM යන්à¶â€à·Šâ€à¶» à¶·à·à·€à·’à¶à· කිරීමේදී à¶´â€à·Šâ€à¶»à¶®à¶¸ අවස්ථà·à·€à·šà¶¯à·“ම ගනුදෙනු à·ƒà·à¶»à·Šà¶®à¶š ලෙස සම්පූර්ණ කිරීම සඳහ෠පහචසඳහන් කරුණු à¶´à·’à·…à·’à¶¶à¶³ à·ƒà·à¶½à¶šà·’ලිමà¶à·Š විය යුà¶à·”ය.
01. ඔබගේ à¶šà·à¶©à·Šà¶´à¶à·š පින් (PIN) අංකය මà¶à¶š à¶à¶¶à·à¶œà¶±à·Šà¶±.
පළමුව, à¶à¶¸à¶±à·Š à·ƒà¶à·”à·€ ATM à¶šà·à¶©à·Šà¶´à¶ සහ පින් (PIN) අංකය à¶à¶¸à· à·…à¶Ÿ ඇà¶à·’ බවට à¶à·„වුරු කරගචයුà¶à·”යි. à¶šà·à¶©à·Šà¶´à¶ සහ පින් (PIN) අංකය නොමà·à¶à·’à·€ සිය ගිණුම් වෙචපිවිසීමට හ෠ගනුදෙනු සිදු කිරීමට නොහà·à¶šà·’ වනු ඇà¶. ඔබගේ පින් (PIN) අංකය මà¶à¶š à¶à¶¶à· à¶œà·à¶±à·“ම සුරක්ෂිචකâ€à·Šâ€à¶»à¶¸à·€à·šà¶¯à¶ºà¶šà·’. එනමුà¶à·Š, ඇà¶à·à¶¸à·Š විට ඔබගේ මà¶à¶šà¶º ගිලිහී යන්නට ඉඩ à¶à·’බෙන à¶…à¶à¶» ඔබගේ පින් (PIN) අංකය ලිය෠ගෙන ඔබ සමග ගෙන යà·à¶¸à¶§ වඩà·, එය සටහන් à¶šà¶» ගෙන, මà¶à¶š à¶à¶¶à·à¶œà·™à¶±, සුරක්ෂිචà¶à·à¶±à¶š à¶à·à¶¶à·“ම වඩ෠යà·à¶œà·Šâ€à¶º වේ.
02. සෑම විටම ATM / CRM යන්à¶â€à·Šâ€à¶» අවට යම් à·ƒà·à¶šà¶šà¶§à¶ºà·”à¶à·” යමක් සිදුවේදà·à¶ºà·’ විමසිලිමà¶à·Š වන්න.
ඔබගේ à¶šà·à¶©à·Šà¶´à¶ යන්à¶â€à·Šâ€à¶»à¶º à¶à·”à·…à¶§ ඇà¶à·”à·…à·” කිරීමට පෙර, යන්à¶â€à·Šâ€à¶»à¶ºà¶§ à·„à·à¶±à·’ සිදු à¶šà¶» à·„à· à·€à·à¶»à¶¯à·’ සහගචලෙස à¶·à·à·€à·’à¶à· à¶šà¶» à¶à·’බේදà·à¶ºà·’ කිය෠සහ යන්à¶â€à·Šâ€à¶»à¶º අවට යම් à·ƒà·à¶šà¶šà¶§à¶ºà·”à¶à·” යමක් සිදුවේදà·à¶ºà·’ කිය෠සොය෠බà·à¶½à·’ය යුà¶à·”ය. කවර දෙයක් වුවද à·ƒà·à¶¸à·à¶±à·Šâ€à¶º පරිදි නොපවà¶à·“ හ෠නොවේ යà·à¶ºà·’ පෙනෙන්නේ නම් à·„à· à¶…à·ƒà·à¶¸à·à¶±à·Šâ€à¶º යමක් සිදුව à¶à·’à¶¶à·š නම් හ෠සිදු වේ නම්, ඔබ යන්à¶â€à·Šâ€à¶»à¶º à¶·à·à·€à·’à¶à· කිරීම නොකළ යුà¶à·” à¶…à¶à¶», à¶’ පිළිබඳව අදà·à¶½ à¶¶à·à¶‚කුව වෙචවහà·à¶¸ à·€à·à¶»à·Šà¶à· à¶šà·… යුà¶à·”ය.
03. ඔබ පින් (PIN) අංකය නිවà·à¶»à¶¯à·’à·€ ඇà¶à·”à·…à¶à·Š à¶šà·… යුà¶à·” බවට වග à¶¶à¶½à·à¶œà¶±à·Šà¶±.
à¶šà·à¶©à·Šà¶´à¶ යන්à¶â€à·Šâ€à¶»à¶ºà¶§ ඇà¶à·”à·…à·” à¶šà·… වහà·à¶¸, ඔබගේ පින් (PIN) අංකය ඇà¶à·”à·…à¶à·Š කරන මෙන් උපදෙස් à¶½à·à¶¶à·™à¶±à·” ඇà¶. ATM / CRM යන්à¶â€à·Šâ€à¶» සඳහ෠නිවà·à¶»à¶¯à·’ පින් (PIN) අංකය ඇà¶à·”à·…à¶à·Š කිරීමට අවස්ථà·à·€ ලබ෠දෙන්නේ අවස්ථ෠à¶à·”නක් පමණක් à¶¶à·€à¶à·Š, එම à¶à·”න් අවස්ථà·à·€à·šà¶¸ නිවà·à¶»à¶¯à·’ පින් (PIN) අංකය ඇà¶à·”à·…à¶à·Š කිරීමට ඔබ අසමà¶à·Š වුව à·„à·œà¶à·Š, යන්à¶â€à·Šâ€à¶»à¶º ඔබගේ à¶šà·à¶©à·Šà¶´à¶ රඳව෠ගන්න෠බවà¶à·Š, මà¶à¶š à¶à¶¶à· à¶œà·à¶±à·“ම ඉà¶à· à·€à·à¶¯à¶œà¶à·Šà¶º. එම නිස෠පළමු අවස්ථà·à·€à·šà¶¯à·“ම පින් (PIN) අංකය නිවà·à¶»à¶¯à·’à·€ ඇà¶à·”à·…à¶à·Š කිරීමට වග à¶¶à¶½à·à¶œà¶±à·Šà¶±. à¶à¶¸ පින් (PIN) අංකය ඇà¶à·”à·…à¶à·Š කිරීමෙන් පසුව, ගනුදෙනුව à¶à·à¶»à· à¶œà·à¶±à·“ම සඳහ෠වූ විකල්ප à¶à·šà¶»à·“ම් මෙනුවක් à¶à·’රයේ දිස් වනු ඇà¶. මෙම විකල්ප මෙනුව අදà·à·… à¶¶à·à¶‚කුව à·„à· ATM / CRM යන්à¶â€à·Šâ€à¶» වර්ගය මචවෙනස් වුවද à·ƒà·à¶¸à·à¶±à·Šâ€à¶ºà¶ºà·™à¶±à·Š එයට මුදල් ආපසු à¶œà·à¶±à·“ම, මුදල් à¶à·à¶±à·Šà¶´à¶à·Š කිරීම, ගිණුම් à·à·šà·‚ය පරික්ෂ෠කිරීම හ෠ගිණුම් à¶…à¶à¶» මුදල් හුවමà·à¶»à·” කිරීම යන à¶à·œà¶»à¶à·”රු සඳහන් වේ.
04. ගිණුමෙන් මුදල් ආපසු à¶œà·à¶±à·“මට පෙර, ඔබගේ ගිණුම් à·à·šà·‚ය පරික්ෂ෠කිරීමට වග à¶¶à¶½à·à¶œà¶±à·Šà¶±.
සෑම අවස්ථà·à·€à¶šà¶¯à·“ම ATM / CRM යන්à¶â€à·Šâ€à¶» à¶à·”à·… ඇà¶à·’ à·à·šà·‚ය පිරික්සීමේ විකල්ප පහසුකම හරහ෠ඔබගේ ගිණුමේ à·à·šà·‚ය පරික්ෂ෠කිරීමෙන් ඔබගේ මුදල් ආපසු à¶œà·à¶±à·“ම à·ƒà·à¶»à·Šà¶®à¶š වන බවට සහà¶à·’à¶š වනු à¶´à·’à¶«à·’à·ƒ, ගිණුම à¶à·”à·… à¶´â€à·Šâ€à¶»à¶¸à·à¶«à·€à¶à·Š මුදල් à¶à·’බේදà·à¶ºà·’ පරික්ෂ෠කරන්න. එයට අමà¶à¶»à·€, ඔබගේ වියදම් හ෠ඉදිරි ගෙවීම් වලට à¶…à·€à·à·Šâ€à¶º වන පරිදි නිà¶à·’à¶´à¶à· ඔබගේ ගිණුම් à·à·šà·‚ය පරික්ෂ෠කරන්න.
05. ගිණුමෙන් මුදල් ආපසු à¶œà·à¶±à·“මේදී ඔබ ලබà·à¶œà·à¶±à·“මට à¶…à·€à·à·Šâ€à¶º වූ මුළු මුදලම à¶à·’බේදà·à¶ºà·’ සහ රිසිට්පචසමඟ එය යලි පරික්ෂ෠කර à¶¶à·à¶½à·“මට වග à¶¶à¶½à·à¶œà¶±à·Šà¶±.
ගිණුමෙන් මුදල් ආපසු ලබ෠ගà·à¶±à·“මේදී, ලබà·à¶œà·à¶±à·“මට à¶…à·€à·à·Šâ€à¶º වූ මුළු මුදල, ATM / CRM යන්à¶â€à·Šâ€à¶» මඟින් නිකුà¶à·Š කරන රිසිට්පචහ෠පිටà¶à¶§ à¶´à·à¶¸à·’à¶« à¶à·€à¶¸à¶à·Š නොගෙන ඇà¶à·Šà¶¯à·à¶ºà·’ පරික්ෂ෠කළ යුà¶à·”ය. ගිණුමෙන් ආපසු ලබ෠ගà¶à·Š මුදල, රිසිට්පචහ෠සන්සන්දනය කොට පරික්ෂ෠කර à¶¶à·à¶½à·“මà¶à·Š ඉà¶à· à·€à·à¶¯à¶œà¶à·Š වේ.
06. මුදල් à¶à·à¶±à·Šà¶´à¶à·Š කිරීමේදී නිවà·à¶»à¶¯à·’ à¶à·à¶±à·Šà¶´à¶à·Š මුදල à·„à· à¶à·à¶±à·Šà¶´à¶à·” රිසිට්පචදෙවරක් පරික්ෂ෠කරන්න.
මුදල් à¶à·à¶±à·Šà¶´à¶à·Š කිරීමේදී, නිවà·à¶»à¶¯à·’ විවරය à¶à·”à·…à¶§ මුදල්/චෙක්පà¶à·Š ඇà¶à·”à·…à¶à·Š කරන බවට à·„à· à¶à·’රයේ දිස් වන උපදෙස් නිවà·à¶»à¶¯à·’à·€ අනුගමනය කිරීමට වග à¶¶à¶½à·à¶œà¶ යුà¶à·”ය. යන්à¶â€à·Šâ€à¶»à¶º වෙà¶à·’න් නික්ම යà·à¶¸à¶§ පෙර, නිවà·à¶»à¶¯à·’ à¶à·à¶±à·Šà¶´à¶à·Š මුදල, à¶à·à¶±à·Šà¶´à¶à·” රිසිට්පචසමඟින් නිවà·à¶»à¶¯à·’ද යන්න à¶±à·à·€à¶ පරික්ෂ෠කිරීම ඉà¶à· à·€à·à¶¯à¶œà¶à·Š වේ.
07. මුදල් ගනුදෙනුව සිදු කිරීමට පෙර, ගිණුම් අංකය හ෠මුදල à·ƒà·à¶¸à·€à·’ටම à¶±à·à·€à¶ වරක් පරික්ෂ෠කරන්න.
à¶à¶¸ ගිණුම් à·à·šà·‚ය පරික්ෂ෠කිරීමේදී හ෠ගිණුම් à¶…à¶à¶» මුදල් හුවමà·à¶»à·” කිරීමේදී ගනුදෙනුව à¶à·„වුරු කිරීමට පෙර ගිණුම් à¶…à¶‚à¶š හ෠මුදල් à¶´â€à·Šâ€à¶»à¶¸à·à¶«à¶ºà¶±à·Š à¶±à·à·€à¶ වරක් පරික්ෂ෠කළ යුà¶à·”ය.
08. ATM / CRM යන්à¶â€à·Šâ€à¶» මඟින් නිකුà¶à·Š කරන රිසිට්පà¶à·Š à¶à¶¶à· à¶œà·à¶±à·“මටà¶à·Š, ගිණුම් à·à·šà·‚ යලි පරික්ෂ෠කිරීමටà¶à·Š වග à¶¶à¶½à·à¶œà¶±à·Šà¶±.
à¶à¶¸ ගනුදෙනු නිවà·à¶»à¶¯à·’à·€ සිදු කරන ලද බවට සහà¶à·’à¶š වනු à¶´à·’à¶«à·’à·ƒ, ATM / CRM යන්à¶â€à·Šâ€à¶» මඟින් නිකුà¶à·Š කරන රිසිට්පà¶à·Š à·…à¶Ÿ à¶à¶¶à· à¶œà·à¶±à·“මටà¶à·Š, මà·à¶»à·Šà¶œà¶œà¶à·€ (ONLINE) හ෠ජංගම දුරකථන යෙදවුම් (ඇප්) à¶·à·à·€à·’à¶à· à¶šà¶» ගිණුම් à·à·šà·‚ය à¶±à·à·€à¶ වරක් පරික්ෂ෠කිරීමටà¶à·Š වග à¶¶à¶½à·à¶œà¶ යුà¶à·”ය.
09. ATM / CRM යන්à¶â€à·Šâ€à¶» වල ඇà¶à·’ විය à·„à·à¶šà·’ à¶œà·à¶§à·…à·” අවබà·à¶° à¶šà¶» à¶œà·à¶±à·“ම.
à¶Š.එම්.වී (EMV) මà·à¶»à·Šà¶œà·à¶´à¶¯à·šà·à¶ºà¶±à·Šà¶§ අනුකූල නොවීම හ෠ඇà¶à·à¶¸à·Š à¶šà·Šâ€à¶»à·™à¶©à·’à¶§à·Š à¶šà·à¶©à·Šà¶´à¶à·Š මචඇà¶à·’ à¶ à·’à¶´à·Š (CHIP) à¶‘à¶š යන්à¶â€à·Šâ€à¶»à¶ºà¶§ කියවීමට නොහà·à¶šà·’ නිස෠යන්à¶â€à·Šâ€à¶»à¶º මගින් à¶´â€à·Šâ€à¶»à¶à·’à¶šà·Šà·‚à·šà¶´ කරනු à¶½à·à¶¶à·“ම à·€à·à¶±à·’ à¶à·à¶šà·Šà·‚à¶«à·’à¶š à¶œà·à¶§à·…à·” ඔබට ඇà¶à·’ වීමට ඉඩකඩ ඇà¶. ඇà¶à·à¶¸à·Š විට ඔබගේ ගිණුමෙන් මුදල් à·„à¶» වන නමුදු, යන්à¶â€à·Šâ€à¶»à¶ºà·™à¶±à·Š මුදල් à¶´à·’à¶§à¶à¶§ නොපà·à¶¸à·’ණීම සහ ස්වයංකâ€à·Šâ€à¶»à·“ය ලෙස එම ගනුදෙනුව අවලංගු නොවීමට ඉඩ ඇà¶. ඔබ කෙටි පණිවුඩ සේවà·à·€ (SMS) සඳහ෠ලියà·à¶´à¶¯à·’à¶‚à¶ à·’ වී à¶à·’à¶¶à·š නම්, එය ඔබට à·ƒà·à¶«à·™à¶šà·’න් දà·à¶± ගචහà·à¶šà·’ය. ඔබට à¶‹à¶´à¶šà·à¶» à¶…à·€à·à·Šâ€à¶º වන්නේ නම්, ඔබ à¶šà·… යුà¶à·” වන්නේ අපගේ à¶´à·à¶»à·’à¶·à·à¶œà·’à¶š සම්බන්ධà¶à· මධ්â€à¶ºà·ƒà·Šà¶®à·à¶±à¶º හ෠සම්බන්ධ වීමය.
පසු සටහන
ATM / CRM යන්à¶â€à·Šâ€à¶» à¶·à·à·€à·’à¶à·à¶šà¶» ඔබගේ ගිණුම් වෙචපිවිසීමට හ෠ගනුදෙනු කිරීමට පහසුවෙන් ඉඩසලසන à¶…à¶à¶» සෑම විටම ඔබගේ වටපිටà·à·€ පිළිබඳව අවබà·à¶°à¶ºà·™à¶±à·Š සිටීමà¶à·Š, මුදල හ෠ගිණුම් à¶…à¶‚à¶š යලි පරික්ෂ෠කිරීමà¶à·Š, ඔබගේ මුදල් හ෠ගිණුම් à·€à·à¶»à·Šà¶à· සඳහ෠රිසිට්පà¶à·Š සුරà·à¶šà·’à·€ à¶à¶¶à· à¶œà·à¶±à·“මà¶à·Š සිදු කරන්න. මෙම à·ƒà·à¶½à¶šà·’ය යුà¶à·” කරුණු අනුගමනය කිරීම මගින්, ඔබට à¶´â€à·Šâ€à¶»à¶®à¶¸ අවස්ථà·à·€à·šà¶¯à·“ම නිවà·à¶»à¶¯à·’ ලෙස එම ගනුදෙනු සිදුකිරීමට à·„à·à¶šà·’වනු ඇà¶.